Eksploatacja i Remonty

Jokari, czyli mistrzowskie cięcie izolacji

Jak prosto i bezpiecznie usunąć izolację z kabla? Najlepiej nożem renomowanej, niemieckiej firmy. W jej ofercie każdy znajdzie narzędzie dla siebie – jest ich ponad 20. Będą prezentowane na Targach Energetab w Bielsku-Białej (11-13 września).

Specjalistyczne nożyki Jokari mają jedno, ważne zadanie: szybko, wygodnie i bezpiecznie pozbyć się izolacji z kabla. – Ten sprzęt znajduje zastosowanie w wielu dziedzinach powiązanych z branżą elektryczną i pokrewnymi: w przemyśle energetycznym, elektronicznym, w branży samochodowej, w telekomunikacji czy informatyce – mówi Michał Ostrowski, menadżer produktu z Lange Łukaszuk, wyłącznego przedstawiciela tej marki w Polce.

Liderzy branży

Znakiem rozpoznawczymi narzędzi Jokari jest najwyższa jakość wykonania i materiałów użytych do ich produkcji. Sprawdzają się znakomicie, o czym świadczy fakt, że wielu innych producentów kopiuje te rozwiązania – z lepszym lub gorszym skutkiem.

Sztandarowym produktem jest nożyk do zdejmowania izolacji z kabli o przekroju okrągłym 8-28 mm (symbol: 28H Secura). To narzędzie najlepiej prezentuje cechy, za które produkty Jokari są cenione na całym świecie:

Ostrze jest pokryte powłoką z azotku tytanu (co zapewnia mu trwałość, odporność na uszkodzenia i szybkość cięcia).

Przeciwpoślizgowe wykończenie pałąka przytrzymującego kabel.

Wysokiej jakości, trwała, miła w dotyku obudowa z tworzywa sztucznego.

Starannie dopracowana ergonomia.

Innym cenionym produktem są automatyczne szczypce do ściągania izolacji z kabli o przekroju od 0,2 do 6 mm². Są wykonane z udaroodpornych poliamidów. – Faktura ich powierzchni jest przyjemna w dotyku i – co najważniejsze – umożliwia pewny chwyt. Metalowe elementy tnące są, jak zwykle w produktach Jokari, pokryte azotkiem tytanu – wyjaśnia Michał Ostrowski z Lange Łukaszuk. Szczypce zostały też wyposażone w praktyczny, precyzyjny ogranicznik głębokości zdejmowania izolacji.

Kierunek: jakość

Sukces tych narzędzi jest wynikiem filozofii produkcji, którą od ponad 40 konsekwentnie realizuje wywodząca się z Aschebergu w Westfalii firma Jokari Krampe GmbH. Jej strategia opiera się na kilku istotnych założeniach:

  • Wszystko jest produkowane w siedzibie firmy, co pozwala mieć kontrolę nad całym procesem. 
  • Firma zatrudnia najlepszych specjalistów w takich dziedzinach, jak metaloznawstwo czy obróbka tworzyw sztucznych. Oni nieustannie pracują nad udoskonalaniem już istniejących i wynajdywaniem nowych, jeszcze lepszych nożyków.
  • Zatrudnieni w firmie eksperci używają wyłącznie najwyższej jakości materiałów, narzędzi i najlepszych technologii.
  • Jokari korzysta z najnowocześniejszych linii produkcyjnych. Jednymi z ich najistotniejszych elementów są superprecyzyjne wtryskarki Arburga i Battenfelda. 
  • Niemiecki producent legitymuje się wieloma prestiżowymi certyfikatami, m.in. TÜV i GS.
  • Jokari jest jedynym producentem pokrywającym swoje ostrza azotkiem tytanu, co zapewnia niezwykłą trwałość i czystość cięcia.

– Kluczowym elementem działań Jokari  jest też dbałość o ochronę środowiska – podkreśla Michał Ostrowski, menadżer produktu w Lange Łukaszuk. – Na dachu hali produkcyjnej umieszczone są panele solarne, a do ogrzewania pomieszczeń wykorzystywana jest energia geotermalna – tłumaczy.

Dzięki temu wszystkiemu każdy użytkownik produktów Jokari wie, że sięga po to, co najlepsze – zarówno dla niego, jak i dla środowiska naturalnego.

Lange Łukaszuk jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce 20 wiodących światowych marek w branżach: elektronarzędziowej, narzędziowej, elektrotechnicznej i oświetleniowej. Jako pierwszy wprowadził do Polski szereg renomowanych producentów, jak Steinel, Panasonic, Starmix, Collomix, Proxxon czy Wolfcraft. Od 30 lat strategia rozwoju polega na rozbudowie oferty o produkty tylko wysokiej klasy. Lange Łukaszuk wprowadza na polski rynek również rozwiązania innowacyjne i przyszłościowe technologie w różnych kategoriach produktowych. Jest pionierem w dziedzinach m.in. opalarek oraz pistoletów klejowych. Firma działa na terenie całego kraju, zaopatrując blisko 30 punktów partnerskich oraz ponad 1000 sklepów specjalistycznych i marketów budowlanych. Dla wielu grup asortymentowych jest wiodącym dystrybutorem na polskim rynku narzędziowym.

Marek Dąbrowski

PR EXPERT

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

To Top